main-img

Czym jest identyfikacja wizualna i dlaczego każda firma jej potrzebuje?

Identyfikacja wizualna to zestaw elementów graficznych, takich jak logo, kolorystyka i typografia, które tworzą spójny wizerunek firmy i pomagają zyskać przewagę nad konkurencją.

main-img

Ale nie tylko...

Identyfikacja wizualna to przede wszystkim wizerunek, który zostaje w pamięci Twoich klientów. Dobry Branding budzi skojarzenia z marką nawet przed zobaczeniem logotypu.

main-img

Większość konsumentów widząc czerwoną puszkę z napojem od razu podświadomie myśli o Coca Coli.

To dzięki Brandingowi Coca Coli ludzie na całym świecie kojarzą Mikołaja z kolorem czerwonym.

Z czego składa się Identyfikacja Wizualna?

main-img

Potrzebujesz Identyfikacji Wizualnej dla Twojej firmy?

Umów konsultacje, podczas której sprawdzimy, czy możemy pomóc Ci stworzyć skuteczny Branding dla Twojej firmy

Jak przebiega realizacja Identyfikacji wizualnej?

1
Warsztat z klientem

Warsztat z klientem

Celem warsztatu jest ustalenie problemów aktualnej identyfikacji wizualnej. Podczas warsztatu opracujemy również Buyer Persone, cele i wyzwania marki oraz przeanalizujemy konkurencję.W rezultacie otrzymasz raport zawierający wszystkie niezbędne informacje, na bazie których możemy rozpocząć realizację Brandingu.

3
Materiały wizerunkowe

Materiały wizerunkowe

Tworzymy materiały wizerunkowe pozwalające zachować spójność komunikacji marki. W tym etapie realizujemy grafiki na Social Media, wizytówki, ulotki

main-img
2
Key Visual, kolorystyka i logotyp

Key Visual, kolorystyka i logotyp

Na bazie raportu z warsztatu określamy kierunek stylistyczny elementów brandingu. Weryfikujemy również zgodność komunikacji z celami marki i tworzymy materiały

4
przesłanie projektu

przesłanie projektu

Na koniec przesyłamy gotowy branding i identyfikację do klienta, dbając o to, aby wszystkie materiały znajdowały się w jednym miejscu i ich aktualizacja była możliwa.

1
Warsztat z klientem

Warsztat z klientem

Celem warsztatu jest ustalenie problemów aktualnej identyfikacji wizualnej. Podczas warsztatu opracujemy również Buyer Persone, cele i wyzwaniamarki oraz przeanalizujemy konkurencję.W rezultacie otrzymasz raport zawierający wszystkieniezbędne informacje, na bazie których możemyrozpocząć realizację Brandingu.

2
Key Visual, kolorystyka i logotyp

Key Visual, kolorystyka i logotyp

Na bazie raportu z warsztatu określamy kierunek stylistyczny elementów brandingu. Weryfikujemy również zgodność komunikacji z celami marki i tworzymy materiały

3
Materiały wizerunkowe

Materiały wizerunkowe

Tworzymy materiały wizerunkowe pozwalające zachować spójność komunikacji marki. W tym etapie realizujemy grafiki na Social Media, wizytówki, ulotki

4
przesłanie projektu

przesłanie projektu

Na koniec przesyłamy gotowy branding i identyfikację do klienta, dbając o to, aby wszystkie materiały znajdowały się w jednym miejscu i ich aktualizacja była możliwa.

Najczęściej zadawane pytania

Thumb

co jeśli projekt mi się nie spodoba?

Gust pozostaje kwestią subiektywną. Staramy się pogodzić Twoje oczekiwania z oczekiwaniami Twoich klientów, dzięki czemu masz pewność, że projekt będzie komunikować kluczowe wartości Twojej firmy i trafi do grupy docelowej

Jaki jest koszt?

Średni koszt identyfikacji wizualnej wynosi kilka tysięcy złotych. W zamian klient otrzymuje kompletną identyfikację wizualną z dokładnymi wytycznymi dotyczącymi jej stosowania.

Jak identyfikacja wpłynie na zysk mojej firmy?

Trudno jest zmierzyć dokładny wpływ identyfikacji wizualnej na zysk firmy, jednak budowanie rozpoznawalności marki i przyciąganie nowych klientów przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Dodatkowo spójny i profesjonalny wizerunek wzmacnia zaufanie oraz lojalność istniejących klientów, co przyczynia się do długoterminowych korzyści finansowych