Gdzie realizujemy kampanie?

main-img

Jak reklamy mogą pozyskać nowych klientów dla Twojej firmy?

Kampanie płatne są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do nowych klientów, ponieważ pozwalają precyzyjnie dopasować komunikaty marketingowe do odbiorców. Projektując kampanie, zawsze analizujemy sytuację klienta i weryfikujemy, jakie komunikaty i kanały pozwolą najskuteczniej dotrzeć do grupy docelowej.

Dlaczego warto realizować
kampanie z GRAPHIC LINE

1 Kampanie zawsze są częścią strategii marketingowej.

Kampanie zawsze są częścią strategii marketingowej.

3 Weryfikujemy jakich słów kluczowych używają Twoi klienci

Weryfikujemy jakich słów kluczowych używają Twoi klienci

5 Realizujemy kampanie na Twoim koncie, dzięki czemu masz stały wgląd do wyników kampanii.

Realizujemy kampanie na Twoim koncie, dzięki czemu masz stały wgląd do wyników kampanii.

7 Efektywny marketing przyspiesza rozwój Twojej firmy

Efektywny marketing przyspiesza rozwój Twojej firmy

main-img
2 Analizujemy proces zakupu oraz problemy i wyzwania Twojego klienta

Analizujemy proces zakupu oraz problemy i wyzwania Twojego klienta

4 Dzięki zaplanowanym działaniom efektywnie wydajesz budżet reklamowy i docierasz do nowych klientów

Dzięki zaplanowanym działaniom efektywnie wydajesz budżet reklamowy i docierasz do nowych klientów

6 Stale aktualizujemy strategię bazując na rezultatach

Stale aktualizujemy strategię bazując na rezultatach

main-img

Generuj nowe leady wykorzystując kampanie płatne

Jak przebiega realizacja kampanii?

1
Analiza procesu zakupu i grupy docelowej

Analiza procesu zakupu i grupy docelowej

Realizację kampanii rozpoczynamy od szczegółowej analizy procesu zakupu. Weryfikujemy, jakich słów kluczowych używają klienci, szukając Twoich usług lub produktów. Na koniec dobieramy kanały, przez które najskuteczniej możemy do nich dotrzeć, oraz definiujemy cele kampanii.

3
Remarketing

Remarketing

Gdy Twoje kampanie dotrą do odpowiedniej liczby użytkowników i zweryfikujemy ich skuteczność, rozpoczniemy działania remarketingowe. Oznacza to, że ponownie wyświetlimy spersonalizowane reklamy tylko dla tych klientów, którzy wcześniej podjęli interakcję na stronie internetowe

main-img
2
Optymalizacja

Optymalizacja

Po uruchomieniu kampanii nadchodzi czas na optymalizację. W trakcie tego etapu sprawdzamy, czy kampania spełnia wcześniej założone cele. Celem optymalizacji jest maksymalizacja wyników.

4
Monitorowanie wyników i aktualizacje

Monitorowanie wyników i aktualizacje

Podczas realizacji kampanii stale będziemy monitorować jej efekty i aktualizować strategię, aby wyniki jak najlepiej realizowały założony cel kampanii.

1
Analiza procesu zakupu i grupy docelowej

Analiza procesu zakupu i grupy docelowej

Realizację kampanii rozpoczynamy od szczegółowej analizy procesu zakupu. Weryfikujemy, jakich słów kluczowych używają klienci, szukając Twoich usług lub produktów. Na koniec dobieramy kanały, przez które najskuteczniej możemy do nich dotrzeć, oraz definiujemy cele kampanii.

2
Optymalizacja

Optymalizacja

Po uruchomieniu kampanii nadchodzi czas na optymalizację. W trakcie tego etapu sprawdzamy, czy kampania spełnia wcześniej założone cele. Celem optymalizacji jest maksymalizacja wyników.

3
Remarketing

Remarketing

Gdy Twoje kampanie dotrą do odpowiedniej liczby użytkowników i zweryfikujemy ich skuteczność, rozpoczniemy działania remarketingowe. Oznacza to, że ponownie wyświetlimy spersonalizowane reklamy tylko dla tych klientów, którzy wcześniej podjęli interakcję na stronie internetowe

4
Monitorowanie wyników i aktualizacje

Monitorowanie wyników i aktualizacje

Podczas realizacji kampanii stale będziemy monitorować jej efekty i aktualizować strategię, aby wyniki jak najlepiej realizowały założony cel kampanii.

Najczęściej zadawane pytania

Thumb

Jaki jest minimalny budżet kampanii ?

Minimalny budżet przeznaczony na kampanie zależny jest od wielu czynników, takich jak grupa docelowa, konkurencja oraz branża. Dla kampanii na Facebooku i Instagramie jest to zazwyczaj 700-1000zł, natomiast w przypadku reklam w sieci Google kwota wzrasta do 1500 zł +.

Czy realizujecie kampanie na koncie klienta?

Tak, kampanie realizujemy tylko i wyłącznie na koncie klienta. Kluczowa jest dla nas transparentność działań i efektów