Docieraj do nowych odbiorców za pomocą kampanii płatnych
Projektujemy kampanie, które angażują Twoich klientów.
Kampanie płatne są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do nowych klientów, ponieważ pozwalają precyzyjnie dopasować komunikaty marketingowe do odbiorców. Projektując kampanie, zawsze analizujemy sytuację klienta i weryfikujemy, jakie komunikaty i kanały pozwolą najskuteczniej dotrzeć do grupy docelowej.
Realizację kampanii rozpoczynamy od szczegółowej analizy procesu zakupu. Weryfikujemy, jakich słów kluczowych używają klienci, szukając Twoich usług lub produktów. Na koniec dobieramy kanały, przez które najskuteczniej możemy do nich dotrzeć, oraz definiujemy cele kampanii.
Gdy Twoje kampanie dotrą do odpowiedniej liczby użytkowników i zweryfikujemy ich skuteczność, rozpoczniemy działania remarketingowe. Oznacza to, że ponownie wyświetlimy spersonalizowane reklamy tylko dla tych klientów, którzy wcześniej podjęli interakcję na stronie internetowe
Po uruchomieniu kampanii nadchodzi czas na optymalizację. W trakcie tego etapu sprawdzamy, czy kampania spełnia wcześniej założone cele. Celem optymalizacji jest maksymalizacja wyników.
Podczas realizacji kampanii stale będziemy monitorować jej efekty i aktualizować strategię, aby wyniki jak najlepiej realizowały założony cel kampanii.
Realizację kampanii rozpoczynamy od szczegółowej analizy procesu zakupu. Weryfikujemy, jakich słów kluczowych używają klienci, szukając Twoich usług lub produktów. Na koniec dobieramy kanały, przez które najskuteczniej możemy do nich dotrzeć, oraz definiujemy cele kampanii.
Po uruchomieniu kampanii nadchodzi czas na optymalizację. W trakcie tego etapu sprawdzamy, czy kampania spełnia wcześniej założone cele. Celem optymalizacji jest maksymalizacja wyników.
Gdy Twoje kampanie dotrą do odpowiedniej liczby użytkowników i zweryfikujemy ich skuteczność, rozpoczniemy działania remarketingowe. Oznacza to, że ponownie wyświetlimy spersonalizowane reklamy tylko dla tych klientów, którzy wcześniej podjęli interakcję na stronie internetowe
Podczas realizacji kampanii stale będziemy monitorować jej efekty i aktualizować strategię, aby wyniki jak najlepiej realizowały założony cel kampanii.
Minimalny budżet przeznaczony na kampanie zależny jest od wielu czynników, takich jak grupa docelowa, konkurencja oraz branża. Dla kampanii na Facebooku i Instagramie jest to zazwyczaj 700-1000zł, natomiast w przypadku reklam w sieci Google kwota wzrasta do 1500 zł +.
Tak, kampanie realizujemy tylko i wyłącznie na koncie klienta. Kluczowa jest dla nas transparentność działań i efektów