Działania marketingowe – Kampania Google ADS

Ośrodek Filar

portfolio podstrona

Technologia:

Wordpress
portfolio podstrona2

Zespół:

Specjalista Google ADS, Web Developer, Copywriter, Grafik UX/UI, Project Manager, Analityk

main-img

Kim jest nasz klient?

Ośrodek Filar to prywatna placówka medyczna zajmująca się leczeniem uzależnień chemicznych i behawioralnych. W swojej ofercie mają miedzy innymi detoksy, terapie oraz wszywki alkoholowe.

Co udało nam się zrobić dla Ośrodka Filar w ciągu 3 miesięcy współpracy?

main-img

Problem

Ośrodki leczenia uzależnień stanowią bardzo hermetyczną i konkurencyjną branżę, co jest niezaprzeczalnym faktem.
Ze względu na konieczność operowania na granicy fraz blokowanych przez Google, pozyskiwanie leadów w tej branży staje się niezwykle trudne i nieprzewidywalne.

main-img

Jak poradziliśmy sobie z tym problemem?

Rozpoczęliśmy od zidentyfikowania buyer persony i opracowania procesu zakupu.

Pozwoliło nam to lepiej zrozumieć zachowania klienta końcowego i odpowiednio dostosować do nich komunikację

main-img

Kolejnym etapem naszej pracy było stworzenie dedykowanej strony docelowej (Landing Page), która zapewni odpowiednią konwersję kliknięć na leady.

Aby to osiągnąć, na podstawie Buyer Persony opracowaliśmy Landing Page, który skutecznie adresuje problemy klienta oraz podkreśla wartości i przewagi konkurencyjne ośrodka.

main-img

Pierwsza kampania adwords

Po stworzeniu Landing Page wdrożyliśmy kompleksową analitykę, aby móc monitorować i optymalizować efektywność naszych działań. W ramach tego procesu skonfigurowaliśmy Google Analytics 4, Google Search Console oraz Microsoft Clarity, co pozwoli nam na lepiej zrozumieć zachowania użytkowników na stronie oraz zidentyfikować obszary wymagające ulepszeń. Następnie rozpoczęliśmy konfigurację pierwszej kampanii marketingowej. W ścisłej współpracy z klientem dokonaliśmy wyboru odpowiednich słów kluczowych, które najlepiej odpowiadały grupie docelowej i mogły przyczynić się do maksymalizacji liczby leadów.

Pierwszy miesiąc współpracy - Maj

main-img

Wydatki na kampanie: 1310 zł

Ilość wygenerowanych leadów: 14

Koszt pozyskania jednego leada 93,50 zł

Drugi miesiąc współpracy - Czerwiec

main-img

Wydatki na kampanie: 1720 zł

Ilość wygenerowanych leadów: 53 (+278%)

Koszt pozyskania jednego leada 32,45 zł (-65%)

Trzeci miesiąc współpracy - Lipiec

main-img

Wydatki na kampanie: 2430 zł

Ilość wygenerowanych leadów: 97 (+83%)

Koszt pozyskania jednego leada 25,05 zł (-23%)

main-img

Szukasz podobnych efektów?

Porozmawiaj z naszym ekspertem, który w trakcie krótkiej niezobowiązującej konsultacji pomoże Ci znaleźć rozwiązania, które zwiększą Twoją sprzedaż.