Impero Romano to pizzeria zlokalizowana w samym centrum Wieliczki. Specjalizuje się w włoskiej pizzy, przygotowywanej z prawdziwych włoskich składników.
Działania marketingowe i optymalizacja
WordPress
Specjalista SEO, Web Developer, Project Manager
Impero Romano to pizzeria zlokalizowana w samym centrum Wieliczki. Specjalizuje się w włoskiej pizzy, przygotowywanej z prawdziwych włoskich składników.
Z tym problemem zgłosiła się do nas klientka. Dotychczasowy system zamówień online, wdrożony na stronie internetowej, pobierał wysoką prowizję, która znacznie obciążała budżet restauracji, w rezultacie ograniczało to możliwości dalszego rozwoju i inwestycji. Dodatkowo kolejnym wyzwaniem z którym przyszło nam się zmierzyć było pozyskanie klientów na rynku lokalnym.
Pracę rozpoczęliśmy od optymalizacji kosztów związanych z systemem zamówień. Wspólnie z klientką opracowaliśmy listę niezbędnych funkcjonalności, które musiał spełniać nowy system zamówień.
Na podstawie opracowanej listy przedstawiliśmy klientce trzy rozwiązania spełniające jej wymagania.
Wspólnie zdecydowaliśmy się na wybór Gloria Food ze względu na brak prowizji, możliwość szybkiej edycji menu (bez potrzeby kodowania) oraz szczegółową analitykę, która mierzy wszystkie niezbędne dane.
Po wyborze systemu zamówień online przystąpiliśmy do wdrożenia, które w przypadku Gloria Food odbywa się za pośrednictwem dedykowanego panelu klienta na stronie.
Rozpoczęliśmy konfigurację, dodaliśmy menu, uzupełniając je o produkty, ich warianty oraz ceny.
Ostatnim elementem realizacji były testy, które pozwoliły nam zweryfikować czy wdrożenie przebiegło pomyślnie.
Kolejnym etapem naszych działań była optymalizacja i pozycjonowanie wizytówki Google.
Rozpoczęliśmy od audytu oraz poprawy kategorii, nazwy i danych adresowych.
Następnie zajęliśmy się opracowaniem opisu firmy i produktów oraz dodaniem informacji o udogodnieniach.
Głównym celem było podkreślenie wartości dodanych, takich jak włoskie składniki, autorski przepis na ciasto oraz możliwość dowozu na obszarze gminy.
Nasze działania przyczyniły się do poprawy pozycji wizytówki Google — z trzeciego miejsca po miesiącu współpracy, dzięki odpowiedniej optymalizacji, osiągnęliśmy pierwsze miejsce. Dodatkowo wdrożony system zamówień pozwolił całkowicie wyeliminować prowizję, co obniżyło koszty zamówień. W ciągu trzech miesięcy liczba zamówień online wzrosła o 35%.
Porozmawiaj z naszym ekspertem, który w trakcie krótkiej niezobowiązującej konsultacji pomoże Ci znaleźć rozwiązania, które zwiększą Twoją sprzedaż.