Działania marketingowe i optymalizacja

Pizzeria Impero Romano

portfolio podstrona

Technologia:

WordPress

portfolio podstrona2

Zespół:

Specjalista SEO, Web Developer, Project Manager

main-img

Kim jest nasz klient?

Impero Romano to pizzeria zlokalizowana w samym centrum Wieliczki. Specjalizuje się w włoskiej pizzy, przygotowywanej z prawdziwych włoskich składników.

main-img

"Potrzebujemy ograniczyć koszty związane z zamówieniami online"

Z tym problemem zgłosiła się do nas klientka. Dotychczasowy system zamówień online, wdrożony na stronie internetowej, pobierał wysoką prowizję, która znacznie obciążała budżet restauracji, w rezultacie ograniczało to możliwości dalszego rozwoju i inwestycji. Dodatkowo kolejnym wyzwaniem z którym przyszło nam się zmierzyć było pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

main-img

Co zrobiliśmy?

Pracę rozpoczęliśmy od optymalizacji kosztów związanych z systemem zamówień. Wspólnie z klientką opracowaliśmy listę niezbędnych funkcjonalności, które musiał spełniać nowy system zamówień.

main-img

Na podstawie opracowanej listy przedstawiliśmy klientce trzy rozwiązania spełniające jej wymagania.

Wspólnie zdecydowaliśmy się na wybór Gloria Food ze względu na brak prowizji, możliwość szybkiej edycji menu (bez potrzeby kodowania) oraz szczegółową analitykę, która mierzy wszystkie niezbędne dane.

main-img

Po wyborze systemu zamówień online przystąpiliśmy do wdrożenia, które w przypadku Gloria Food odbywa się za pośrednictwem dedykowanego panelu klienta na stronie. Rozpoczęliśmy konfigurację, dodaliśmy menu, uzupełniając je o produkty, ich warianty oraz ceny.

Ostatnim elementem realizacji były testy, które pozwoliły nam zweryfikować czy wdrożenie przebiegło pomyślnie.

main-img

Wizytówka Google

Kolejnym etapem naszych działań była optymalizacja i pozycjonowanie wizytówki Google.

Rozpoczęliśmy od audytu oraz poprawy kategorii, nazwy i danych adresowych. Następnie zajęliśmy się opracowaniem opisu firmy i produktów oraz dodaniem informacji o udogodnieniach.

Głównym celem było podkreślenie wartości dodanych, takich jak włoskie składniki, autorski przepis na ciasto oraz możliwość dowozu na obszarze gminy.

main-img

Jakie osiągnęliśmy efekty?

Nasze działania przyczyniły się do poprawy pozycji wizytówki Google — z trzeciego miejsca po miesiącu współpracy, dzięki odpowiedniej optymalizacji, osiągnęliśmy pierwsze miejsce. Dodatkowo wdrożony system zamówień pozwolił całkowicie wyeliminować prowizję, co obniżyło koszty zamówień. W ciągu trzech miesięcy liczba zamówień online wzrosła o 35%.

main-img

Zwrot z inwestycji w pozycjonowanie wizytówki wyniósł 400%

Ilość zamówień wzrosła o 35%

Ponad 1000 zł miesięcznie oszczędzane na prowizjach systemu zamówień

main-img

Szukasz podobnych efektów?

Porozmawiaj z naszym ekspertem, który w trakcie krótkiej niezobowiązującej konsultacji pomoże Ci znaleźć rozwiązania, które zwiększą Twoją sprzedaż.