Strony internetowe

p12inwestycja.pl

portfolio podstrona

Technologia:

WordPress + Elementor + Meta ADS

portfolio podstrona2

Zespół:

Specjalista Meta ADS, Analityk, Web Developer, Copywriter, Grafik UX/UI, Grafik, Project Manager

O firmie

Pawła 12 to kolejna inwestycja z portfolio dewelopera Idea Development.
Tym razem w centrum uwagi znalazła się jedna z katowickich kamienic, przebudowana na kilkanaście apartamentów — zarówno inwestycyjnych, jak i mieszkalnych.
Inwestycję wyróżnia przede wszystkim doskonała lokalizacja, nowoczesne wykończenie oraz atrakcyjne ceny.

Jakie osiągnęliśmy efekty?

tick

Stworzyliśmy Landing Page, który kompleksowo opisuje inwestycje, jednocześnie wspierając konwersję z kampanii płatnych

tick

Treści i UX/UI zostały zaprojektowane tak, aby wspierać decyzję zakupową potencjalnego klienta i zbijać typowe obiekcje na tym etapie

tick

Kampania wygenerowała ponad 275 zapytań od osób zainteresowanych nieruchomością

tick

Z miesiąca na miesiąc obniżaliśmy koszt zapytania oraz zwiększaliśmy kwalifikację przy pomocy optymalizacji, remarketingu i lookalike

Wyzwanie

Klient zgłosił się do nas z potrzebą stworzenia nowej strony internetowej, która skutecznie wspierałaby sprzedaż nowo powstałej inwestycji. Główne wyzwania, z którymi przyszło nam się zmierzyć, to duża konkurencja na rynku lokalnym, wczesny etap realizacji projektu oraz liczne obiekcje klientów związane z przebudową kamienicy.

Kolejnym etapem naszej współpracy było rozpoczęcie działań marketingowych mających na celu pozyskanie nabywców. Do realizacji dołączył pośrednik nieruchomości, którego zadaniem była obsługa otrzymanych od nas zapytań.

Co zrobiliśmy?

Buyer persona i proces zakupowy

Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od zdefiniowania buyer person oraz analizy ich obiekcji i ścieżki zakupowej. Ten etap stanowił dla nas punkt wyjścia do zaprojektowania strony inwestycji w sposób, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania i dostarcza użytkownikom wszystkich kluczowych informacji.

Moodboard

Następnie przygotowaliśmy moodboard, który pozwolił nam określić kierunek stylistyczny. Na jego podstawie powstał późniejszy projekt graficzny, spójny z założeniami marki i oczekiwaniami grupy docelowej.

Treści i projekt graficzny

W kolejnym kroku opracowaliśmy treści, koncentrując się na przedstawieniu mocnych stron inwestycji oraz neutralizacji potencjalnych obiekcji przyszłych nabywców.

Po zatwierdzeniu treści przystąpiliśmy do projektowania warstwy graficznej. Zebrane informacje połączyliśmy w spójną całość, dbając o odpowiednie dopasowanie UX i UI do potrzeb użytkowników.

Finalny projekt, po akceptacji klienta, został przekazany do Web Developera, który wdrożył stronę na serwer, przenosząc layout z Figmy i dopracowując wszystkie aspekty techniczne.

Pierwszy miesiąc współpracy - Marzec

Drugi miesiąc współpracy - Kwiecień

Trzeci miesiąc współpracy - Maj

Czwarty miesiąc współpracy - Czerwiec

main-img

Szukasz podobnych efektów?

W trakcie krótkiej, bezpłatnej konsultacji porozmawiamy o działaniach, które pomogą Ci zbudować skuteczną Stronę Internetową. Jeśli uznasz, że nasza koncepcja ma sens - pomożemy Ci ją wdrożyć