Działania marketingowe i optymalizacja

Impero-romano.pl

portfolio podstrona

Technologia:

WordPress + Gloria food

portfolio podstrona2

Zespół:

Specjalista SEO, Web Developer, Project Manager

O firmie

Impero Romano to pizzeria w centrum Wieliczki, specjalizująca się w autentycznej włoskiej pizzy. Przygotowywana jest z oryginalnych składników sprowadzanych z Włoch, co gwarantuje wyjątkowy smak. Przytulna atmosfera i tradycyjne receptury sprawiają, że to idealne miejsce dla miłośników włoskiej kuchni.

Jakie osiągnęliśmy efekty?

tick

Zwrot z inwestycji w pozycjonowanie wizytówki wyniósł 400%. Startując z 3 miejsca w regionie po miesiącu współpracy osiągnęliśmy pierwsze

tick

Pozycjonowanie wizytówki i optymalizacja systemu zamówień online przełożyły się na wzrost zamówień o 35%

tick

Zmiana systemu zamówień na wariant bez prowizji pozwoliła zaoszczędzić około tysiąca złotych miesięcznie na opłatach pobieranych przez poprzednie rozwiązanie.

"Potrzebujemy ograniczyć koszty obsługi zamówień online"

Z tym problemem zgłosiła się do nas klientka. Dotychczasowy system zamówień online, wdrożony na stronie internetowej, pobierał wysoką prowizję, która znacznie obciążała budżet restauracji, w rezultacie ograniczało to możliwości dalszego rozwoju i inwestycji. Dodatkowo kolejnym wyzwaniem z którym przyszło nam się zmierzyć było pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

Co zrobiliśmy?

Pracę rozpoczęliśmy od optymalizacji kosztów związanych z systemem zamówień. Wspólnie z klientką opracowaliśmy listę niezbędnych funkcjonalności, które musiał spełniać nowy system zamówień.

Na podstawie opracowanej listy przedstawiliśmy klientce trzy rozwiązania spełniające jej wymagania.
Wspólnie zdecydowaliśmy się na wybór Gloria Food ze względu na brak prowizji, możliwość szybkiej edycji menu (bez potrzeby kodowania) oraz szczegółową analitykę, która mierzy wszystkie niezbędne dane.

Wdrożenie

Po wyborze systemu zamówień online przystąpiliśmy do wdrożenia, które w przypadku Gloria Food odbywa się za pośrednictwem dedykowanego panelu klienta na stronie.

Rozpoczęliśmy konfigurację, dodaliśmy menu, uzupełniając je o produkty, ich warianty oraz ceny.
Ostatnim elementem realizacji były testy, które pozwoliły nam zweryfikować czy wdrożenie przebiegło pomyślnie.

Wizytówka Google

Kolejnym etapem naszych działań była optymalizacja i pozycjonowanie wizytówki Google.

Rozpoczęliśmy od audytu oraz poprawy kategorii, nazwy i danych adresowych. Następnie zajęliśmy się opracowaniem opisu firmy i produktów oraz dodaniem informacji o udogodnieniach.

Głównym celem było podkreślenie wartości dodanych, takich jak włoskie składniki, autorski przepis na ciasto oraz możliwość dowozu na obszarze gminy.

main-img

Szukasz podobnych efektów?

W trakcie krótkiej, bezpłatnej konsultacji porozmawiamy o działaniach, które pomogą Ci zbudować skuteczną Stronę Internetową. Jeśli uznasz, że nasza koncepcja ma sens - pomożemy Ci ją wdrożyć